nyhedsmodul til ny, lokal byportal for Herning

August 2, 2007 at 11:29 am Leave a comment

i forbindelse med en snarlig lancering af en ny, lokal byportal fik jeg udleveret et link til et eksternt xml-ark, som jeg så fik at vide, at den skulle jeg lave et traditionelt nyhedsmodul.

uden at være specielt inde i firstChild.firstChild.firstChild-syntaksen i xml – :O) – fik jeg skilt data’ene fra xml’en ad og samlet dem, så de kunne vises som ønsket.
jeg fik så skrevet disse tekster som links og smidt dem ind i et dynamisk tekstfelt, som jeg derefter flyttede over scenen vha. Tweener.

tilsidst var det så bare et spørgsmål om at style teksten, lave en mouseListener, der reagerede når musen var over teksten (tekstfeltet) og så.. job done :O)

se et lokalt eksempel på dette nyhedsmodul her

Entry filed under: arbejde, eget.

farvevalg: cool kuler filer til IntraNote, Silkeborg

Leave a Reply

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


August 2007
M T W T F S S
« Jun   Oct »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Top Posts

Blog Stats

  • 17,889 hits

